close

Standort Krefeld

acadon AG
Königsberger Straße 115
47809 Krefeld

Tel.: +45 32 74 21 58
E-Mail: info@acadon.dk

close

Support

Hotline _packaging
Skype: +49 (0) 21 51 96 96-303
E-Mail: packaging@acadon.de

Hotline _venture
Skype: +49 (0) 21 51 96 96-803
E-Mail: venture@acadon.de

Brancheløsningen til træemballageindustrien

Overskuelig. Tidsbesparende. Brugervenlig. Netforbundet. Driftssikker. Tilpasset. Effektiv.

acadon_packaging – softwaren specielt til træemballageindustrien

Nyd godt af en ERP-software, som er tilpasset træemballageindustrien. Med acadon_packaging skal du aldrig mere registrere oplysninger dobbelt, og du har det fulde overblik over dine personale-, materiale- og finansoplysninger. Spar tusindvis af euro hvert år ved at finde frem til omkostningsdriverne i din produktion.

  • Kan du på baggrund af håndfaste oplysninger præcist beregne omkostningerne for de forskellige produktionsafsnit?
  • Ved du, hvor der findes sparepotentiale i din virksomhed?
  • Registrerer du dataene for materialeøkonomi, finanser og produktionsstyring et centralt sted?
  • Skal dine medarbejdere altid kun indtaste vigtige data én gang i systemet?

Hvis ikke, bør du overveje en ERP-løsning, som er udviklet specielt til træbranchen. Ellers vil du blive ved med at tabe penge og tid ved dataregistrering og -søgning.

 


Derfor kan vi hjælpe dig

I over 40 år har acadon haft et tæt samarbejde med virksomheder inden for emballage- og træbranchen. I 11 år har vi haft et gæstemedlemsskab af ”Bundesverband Holzpackmittel, Paletten, Exportverpackung (HPE) e.V.” (forbundet for træemballage, paller og eksportemballage). Derudover kommer mange af vores medarbejdere fra branchen.

  • Vi har tæt kontakt med vores kunder – og mange af dem taler vi med dagligt. Derfor ved vi, hvilke udfordringer virksomhederne står overfor.
  • Vi er klar over, hvor tidsrøvende det er at registrere alle personale-, materiale- og finansoplysninger. Hvis der ikke findes en grænseflade mellem ens eget system og leverandørens og kundens system, skal medarbejderne indtaste oplysningerne to gange.
  • Ofte arbejder materialestyring og finansbogholderi med forskellige data. Dermed mangler virksomheden et pålideligt beslutningsgrundlag. De ansvarlige ved godt, at der findes sparepotentiale i din virksomhed, de ved bare ikke hvor.
  • Derfor tilbyder vi mellemstore virksomheder inden for træbranchen en 360-graders service i forbindelse med hard- og software. acadon hjælper dig med implementeringen og garanterer fortløbende it-support.
  • For dagligt at optimere acadon_packaging nøjes vi ikke med at indsamle kundefeedback. Vi går lige et skridt længere: Gennem flere år har vi inddraget denne feedback i udviklingen af vores produkter og serviceydelser.
  • Og aktuelt arbejder vi på, at vores it-løsninger bliver endnu bedre i morgen, end de er i dag.

Tre trin hen mod en tids- og pengebesparende planlægningssoftware

  1. Trin: Skriv en mail til info@acadon.dk eller ring til os på +49 2151/9696-0
  2. Trin: Aftal et møde, og beskriv dine nuværende it-løsninger og dine udfordringer for vores rådgivere
  3. Trin: Vores medarbejdere sender dig et tilbud, som er tilpasset dine behov. Tilbuddet tager højde for: driftstid, indkøring, efterbehandling og kontrol

Syv fordele ved acadon_packaging

Overskuelig: Med acadon_packing til træemballageindustrien kan du registrere tilbud og ordrer, og du kan organisere dit lager, udleveringer samt afvikling og behandling af dine produkter. Selv bogføring og controlling har ikke længere brug for et ekstra værktøj. Den komplette Office- og Outlook-integration sikrer gnidningsløs dataoverførsel.

Tidsbesparende: Spar dagligt værdifuld tid ved at du kan få oplysninger frem med få klik med musen.

Brugervenlig: Du kan begynde med det samme. Takket være den velkendte Microsoft-brugerflade og en stadig mere forenklet installation finder dine medarbejdere sig hurtigt til rette.

Netforbundet: Brug vores support og masser af værktøjstips. Her har du ikke blot omkring 130 acadon-medarbejdere til rådighed, men også 3.500 Microsoft-partnervirksomheder.

Driftssikker: Du kan trygt stole på den gennemprøvede teknologi fra verdens største softwareudbyder. acadon_packaging bygger på Microsoft Dynamics 365 Business Central.

Tilpasset: Nyd godt af de funktioner, der er specielt tilpasset træbranchen: Kasse- og pallekonfigurator, automatiserede styklister, pakkeemnestyring, mobil dataregistrering

Effektiv: Frigør dine medarbejdere fra rutineopgaver. acadon_packaging hjælper dig med at automatisere forløbene. Så kan du og dit team igen fokusere på jeres kerneopgaver.

 


Hvad vi vil beskytte dig mod

Du skal ikke længere registrere data dobbelt og bruge lang tid på at lede efter oplysninger. Spild ikke længere sparepotentiale, fordi du ikke har et håndfast beslutningsgrundlag. Kontakt os nu, hvis du gerne vil frigøre dine medarbejdere fra tidsrøvende rutineopgaver og finde omkostningsdrivere i din virksomhed.

    Jeg ønsker et (web) mødeVi overvejer at skifte ERP system

     


    Vores aktuelle tip – styr på det hele med den mobile løsning acadon_PackApp

    • Registrerer du alle vigtige oplysninger på lageret digitalt – selv uden internetforbindelse?
    • Kan du ved reklamationer vise kunderne leverancens tilstand ved vareindgang blot ved at trykke på en knap?
    • Har du allerede afskaffet papirroderiet?
    • Synkroniseres dine lagerdata automatisk?
    • Gør alle medarbejdere brug af de samme data?

    Hvis ikke, bør du bruge acadon_PackApp, som dine medarbejdere altid har med sig på deres smartphone. Ellers risikerer du også fremover uoverensstemmelser med kunderne og spilder tid ved dokumentationen.

    Bevar overblikket over pakkeomlagring, produktionsjusteringer, pakkelageropgørelser, vareindgang eller emballageordrer hele døgnet rundt. Med den mobile løsning PackApp fra acadon har dine medarbejdere alle oplysninger på deres smartphone, både on- og offline.

    Yderligere oplysninger om acadon_PackApp